Jagtforeningens bestyrelse har sin egen side på Jægerweb med funktioner som kan bruges i bestyrelsesarbejdet. Du kan se en forklaring af sidens funktioner og informationer i denne artikel.
På nuværende tidspunkt er bestyrelsessiden kun tilgængelig for jagtforeningens formand, kasserer og sekretær. Det er dog planen at andre bestyrelsesmedlemmer også skal have adgang på sigt.
1. Om foreningen
Her kan I se de basale oplysninger om foreningen, som står i DJ's medlemssystem.
2. Dokumenter
Dette er foreningens dokumentarkiv, hvor I kan uploade dokumenter som skal deles med jagtforeningens bestyrelse. De uploadede dokumenter vil kun være tilgængelige for bestyrelsen.
3. Forum
Forummet er bestyrelsens interne rum, hvor I kan holde dialogen om større eller mindre emner kørende mellem bestyrelsesmøderne.
4. Foreningsinfo
Her kan I angive foreningens lokation og aktivitetstilbud, skrive en kort beskrivelse og uploade et logo. Disse ting vil på sigt blive en del af foreningsoversigten på jaegerforbundet.dk.
De indtastede informationer bliver i øjeblikket ikke vist nogle steder, men I må stadig gerne holde dem opdateret. Forslag til aktiviteter kan sendes til [email protected].
5. Bestyrelse
Oversigt over de bestyrelsesmedlemmer som er registreret i DJ's medlemssystem.
I øjeblikket er det kun formand, kasserer og sekretær, som bliver vist. Men på sigt er det meningen at foreningen selv kan oprette resten af bestyrelsen. Formand, kasserer og sekretær kan dog kun ændres af Medlemsservice.
6. JægerNyt
Oversigt over de seneste 5 JægerNyt. Tryk på teksten for at åbne nyhedsmailen.
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen