I denne vejledning kan du se, hvordan I bestiller og kommer i gang med en foreningshjemmeside fra Wexo.
Sådan bestiller I en foreningshjemmeside
Når I har besluttet jer for at gøre brug af Danmarks Jægerforbunds tilbud om gratis foreningshjemmeside, skal I gå ind og udfylde formularen, som I finder på DJ's Medlemsnet.
Obligatoriske oplysninger
Når I bestiller en foreningshjemmeside skal vi bruge følgende oplysninger:
- Navn og foreningsnummer
Disse oplysninger bruges til at verificere, at I er en forening under Danmarks Jægerforbund. Foreningsnummeret kan findes her: https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/kontakt/#jagtforeninger - E-mail
Denne mailadresse bruger vi til kommunikation om løsningen. Hvis I bruger webmasterens personlige mailadresse, skal I huske at give os besked, hvis den skal skiftes. - Domæne
I kan enten vælge at benytte en eksisterende internetadresse (også kaldet domæne), eller I kan vælge at ønske en ny. - Formandens oplysninger
Kontaktoplysninger op formanden bruges til at registrere domænet, så regningen for dette bliver sendt til foreningen.
Ventetid
Ved oprettelse af en ny foreningsside kan der være op til 2 ugers ventetid, da alle henvendelser skal behandles manuelt. Når siden er oprettet, modtager I en e-mail med information om, hvordan I kommer i gang.
Info om midlertidig hjemmeside
Efter modtagelse af jeres bestilling, går Wexo i gang med at oprette et midlertidigt domæne, så I kan sætte jeres hjemmeside op uden at give offentligheden adgang før den er færdig.
Når den midlertidige hjemmeside er sat op, modtager I loginoplysninger samt links på mail. Mailen indeholder også link til vejledninger samt info om klarmelding af siden.
Rediger indhold
Når du skal i gang med at redigere sidens indhold, kan du bruge vejledningen her: Kom i gang med at redigere hjemmesiden
Var denne artikel nyttig?
Fantastisk!
Tak for din feedback
Beklager, at vi ikke var nyttige
Tak for din feedback
Feedback sendt
Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen